هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) - حسین آباد

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : علم عزای حسینی در دست هیئت های مذهبی است و این مقام و مرتبه مقدس در نهضت بزرگ عاشورا محسوب می شود.

هیئت مذهبی فرهنگی قمر بنی هاشم(ع)
در سال 1384 به همت جوانان و همیاری و همفکری ریش سفیدان با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص کد شناسائی 209110176 به این هیئت به ثبت رسید و فعالیت خود را را در زمینه های مذهبی و فرهنگی شروع نمود.
مسئول هیئت آقای مهدی حسین آبادی (عزیز) می باشند.

آخرین نظرات

22 بهمن ماه  ، روز جشن اسلامی و ملی مردم ایران و روز استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی است. چنین روزی یادآور پایان یافتن رنج‌های دیرینه دوران تلخ ستمشاهی و دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است.



بیست و دوم بهمن نماد همدلی، وحدت، خودباوری و بسیج یکپارچه مردمی است که با سرمشق قرار دادن سیره ائمه هدی (ع) در مقابل بیداد‌گری و طغیان و آینه ظلم و عصیان؛ آمریکای جنایتکار و رژیم 2500 ساله شاهنشاهی ایستادند و انقلاب جاودانه اسلامی ایران را رقم زدند.

دهه فجر و 22 بهمن یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ و شهیدپرور ایران و رهبری الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ،امام خمینی (ره) است.

دهه فجر فرصتی است تا ملت ایران با آرمان‌های شهدا و راه نورانی انقلاب که همان راه اسلام و قرآن است تجدید عهد کند و بر پیمان خود بر وفاداری امام راحل و عزم راسخ خود بر پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی تاکید ورزند.

 


ملت ایران در 22 بهمن ماه سال 1393 با شرکت در راهپیمایی پرشکوه و افتخارآمیز در سراسر کشور دوستان انقلاب اسلامی را با وحدت خود خوشحال و امیدوار خواهند ساخت و به یاوه گویی های دشمنان انقلاب که این روزها به طمع خام افتادند. پاسخی دندان شکن خواهند داد.

 

هیئت مذهبی – فرهنگی قمربنی هاشم (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی